Moje já a online svět

Sdílet článek

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Několik let jsem se zabýval a stále zabývám kulturou, kdy jsem nejen pořádal akce, ale byl jsem i produkční a provozní. Pocítil jsem jaké to je dělat si vše sám. Neměl jsem kolem sebe lidi na které by jsem se mohl spolehnout, nebo bych jim nemusel stát za zadkem.
Prostě taková je doba. Když něco chcete pořádně a k obrazu svému, tak si to musíte udělat raději sami. A tím to všechno vzniklo..

Musel jsem dělat svou práci na 100%, ale zároveň jsem musel vytvářet marketingový plán, hledat nápady na grafiku, uvažovat nad tím jak zaujmout koncového zákazníka a prostě testovat a testovat a testovat…

Kulturou jsem se zabýval 16 let a přišla myšlenka jít dál. Samozřejmě, že kulturní dění opustit nechci, protože mě baví dělat zábavu pro druhé a prostě miluju pódia (takový ten pohled na dav shora). 😀

Ale už bylo potřeba si trochu ulevit od nočního života a zažít i volné víkendy. V tu chvíli přišla myšlenka, že bych své zkušenosti mohl předat dál. Proto jsem si vyhledal školení online marketingu, kde jsem si obohatil znalosti a rozšířil rozhled. Naučil jsem se podrobněji ovládat Google Ads a Sklik, zopakoval jsem si sociální sítě a utvrdil se ve svých znalostech a hlavně jsem dotáhnul do detailů Analytiku, kterou jsem znal pouze jako samouk.

Začal jsem tvorbou webových stránek s přípravou na budoucí marketing, protože mě baví nejen marketing a analytika, ale i design. Rád vymýšlím nové věci a hezky graficky zpracované. Snažím se vysvětlit, proč je důležité se zaměřit na webové stránky a že to není jen hezká tvář vaší značky visící na netu, ale že se jedná o sběrnu dat. Toho z čeho můžete do budoucna těžit, ale o tom si popovídáme v dalším článku.

Dále se snažím pomáhat firmám budovat značky, zviditelnit se, učím je jakým způsobem fungovat ve světě online a hledáme cíle, jak zaujmout koncového zákazníka pomocí placené reklamy. Majitelé firem a zaměstnanci by měli dělat správně svou práci a je pochopitelné, že se nebudou starat i o online svět, pokud to nebude jejich jediná náplň práce. Prostě tak jak mi vždy babička říkala “nejde sedět prdelí na dvou židlích.”
Buď se zaměříte na jednu věc a tu budete dělat dokonale, nebo budete dělat více věcí a nikdy to nebude ono.

A tady nastupuji já, kdy jsem ochoten se postarat o marketingovou část a vytvořit tak kvalitní online tvář firmy, jak jen to bude v mých silách.

Abych pravdu řekl, tak mě více baví tvorba webových stránek, protože v tu chvíli po mě něco zůstane a jde to vidět. Při marketingu jdou vidět jen reklamy po nějakou dobu a spokojenost klienta, ale zase se můžu vyžít v hláškách a textech, které zaujmou a třeba i pobaví. Reklama či příspěvek na sociálních sítích by měl probudit více smyslů a pak se stane zapamatovatelným.

V neposlední řadě musím říct, že mě uchvátila i analytika, video a školení.
Analytiku by zbožňovala snad každá “drbna,” protože je super koukat odkud lidi chodí, co na webu dělají, na co klikají, co si čtou, kde se pozastaví, kdy odcházejí, odkud jsou, jaké zařízení používají a mnoho dalšího. Je to fajn zábava 😀 jednou se i dozvíme jakou značku toaletního papíru používají vaši zákazníci. Ale hlavně, analytikou to všechno začíná. Dokud nemáte data, nemáte co zlepšovat a nemůžete růst!

Co se videa týče, tak mě pohltil filmový svět triků, bohužel není tolik času se tím bavit ve volném čase, tak aspoň mohu, svým klientům, nabídnout i trochu těch pohyblivých materiálů, než jen statické obrázky.

A školení? Co k tomu dodat. Prostě mě baví vysvětlování a mám s tím i docela trpělivost. Snažím se naučit fungování na sociálních sítích a vysvětlit proč, co a jak. Sociální sítě ovládám asi nejlépe z mého portfolia, ale nemohu o sobě říct, že jsem 100% profesionál, protože dnes to řeknu, zítra aktualizují facebook a už jsem zase pozadu, než na to přijdu. Takže sociální sítě jsou pod neustálým a hlavně rychlým vývojem, který nelze stíhat s jejich tempem, ale snažím se co to jen jde, abych vám mohl osvětlit ty nejnovější trendy.

Tak jsem se vykecal a teď už jen závěrem…

Pokud máte něco na srdci s čím se chcete svěřit, že vám něco nefunguje, nebo se vám něco nezdá, že váš web má na mobilu design zcvrklé brambory, tak mě kontaktujte a určitě najdeme cestu, jak váš online byznys oživit.

Budu se těšit..

Další články

Tak co, kdy to rozjedem?

Nezávazně mě kontaktujte

Vidím, že jste tady nemalou chvíli.. Napište mi a já Vám povím o svých službách mnohem více.

S čím vám mohu pomoci?

Poptávkový formulář

Těším se na spolupráci.